E-BOOK
INTEGRATIE VAST-MOBIEL

De klantervaring in de houdgreep

Grip krijgen en houden op de customer experience. Het is één van de belangrijkste uitdagingen waar organisaties op dit moment voor staan. Uitstekend bereikbaar zijn voor klanten via alle kanalen is essentieel om een geweldige klantervaring te kunnen bieden. Veel bedrijven worstelen nog met vaste en mobiele telefonie als losse componenten. Het resultaat: organisaties kunnen niet de klantervaring bieden die zij zouden willen.​

Dit e-book belicht de problematiek en de oplossingen rond integratie van vaste en mobiele telefonie en geeft onder andere antwoord op de volgende vragen:​

  • Waarom kiezen voor vast- mobiel integratie?
  • Wat zijn de opties voor de integratie van vaste en mobiele telefonie?
  • Wanneer kiezen voor uitbesteden en wanneer juist kiezen om het zelf te doen?
  • Wat is Unified Communications?
  • Wat zijn de voordelen van Unified Communications voor uw organisatie?

Benieuwd geworden hoe u de klantervaring in de houdgreep krijgt? Download dan hier dit e-book.​

Download het e-book